Concurs Klorane Bebe

Azi va invit la o serie noua de concursuri.

Primul concurs are ca premii 3 seturi Klorane Bebe formate din geanta de schimb bebe si Lapte hidratant de masaj 500ml.

Iata regulile:

  • Like si Share paginii sponsorului Klorane Bebe – click aici
  • Distribuiti concursul pe orice platforma de socializare
  • Abonarea prin email ( tu si un prieten/o prietena care ar putea fi interesata de produsele Klorane)
  • Raspunsul la intrebarea: Care este cea mai haioasa intamplare de la aniversarea copilasului vostru?

2 dintre premii vor fi acordate cu ajutorul random.org iar cel de-al treilea va onora cel mai haios raspuns 🙂

Conditiile raman aceleasi.Bafta mamicilor si nu numai!

klorane

43 de gânduri despre „Concurs Klorane Bebe

  1. EMILIA DINU spune:

    super premii !

  2. Cea mai haioasa a fost prima aiversare din viata baiatului nostru care acum are 11 ani toate au fost bine gandite ,realizate ,pana la momentul tortului care a fost cadou din partea bunicii care lucra la cofetarie pe atunci si plecand in graba spre noi cand a plecat a lua un alt tort pe care scria LA MULTI ANI BUNII! si mai jos 80 ani si era roz.Pe moment ne-am crizat dar intre timp si ceilalti au luat tortul i au descoperit eroarea ,dar dupa aceasta intamplare ca totul sa fie super cand am pus lumanarelile in tort si trebuia sa facem pozele tati sa impiedicat de un scaun si tot tortul a aterizat pe masa cu lumanarile in jos.
    Atunci aceste intamplari imi pareau un blestem dar acum chiar mi se par haioase si asa am ajuns ca scumpul nostru baiat sa sufle in 8 prajiturele cumparate ulterior de la cofetarie

  3. anca spune:

    a bagat manuta in tort si cand a vazut ca este murdar a inceput sa planga))))abia l-am oprit

  4. Claudia Lungu spune:

    FB:Ingrid Mayra
    share sponsor:https://www.facebook.com/ingrid.mayra/posts/655676984444288
    share concurs:https://www.facebook.com/ingrid.mayra/posts/655675074444479
    email prietena:isabelacl@yahoo.com
    cele mai amuzante fotografii cu bebe

  5. aurora spune:



    vorbindu-i a inceput sa rada in hohote….

  6. gherghely maria spune:

    share pagina: https://www.facebook.com/KloraneBebeRomania#!/gherghely.maria/posts/219501581540954
    share concurs: https://www.facebook.com/pages/triodeluxero/219419921451908?fref=ts#!/gherghely.maria/posts/219501691540943
    fb Gherghely Maria
    abonata gherghelym@yahoo.com
    raspuns: bebelusul nostru are doar 8luni si 1saptamana,insa cand a implinit 6luni l-am sarbatorit deoarece coincidea cu data nuntii noastre si am sarbatorit ambele. au fost multe momente haioase,insa cel mai cel a fost cand matusa cea enervanta l-a luat pe micut in brate si dupa 3minute se plangea ca a facut copilul pipi pe ea. Intradevar era si ea si copilul ud,desi nu-mi dau seama cum,ca doar avea scutec,si pana acum nu sa udat. cred ca a simtit micutul ca no placem pe matusa.

  7. Harabagiu Elena spune:

    Nu am un copil dar o sa va povestesc despre nepotica mea cea nazdravana.La implinirea varstei de 3 ani,i-am pregatit un tort delicios.L-am lasat la bucatarie,pt ca specific fiecarei petreceri tortul se serveste la sfarsit.Ea s-a strecurat in bucatarie,fara ca vreunul dintre noi sa stim,si s-a jucat cu el ca si cu plastilina.Cand am realizat ca era liniste si nu i se aude vocea ne-am gandit ca sigur face vreo prostioara,dar era prea tarziu pt tort.

  8. Roxana Dumitrascuta spune:

    User de Fb – Roxana Dumitrascuta
    link-urile de share –


    abonata prin email – roxanamirela77@gmail.com
    prietena abonata prin email – nuti.dragan@gmail.com

    Am doi copii, ambii nascuti in luna august:)
    Bebelusa, care in curand implineste un anisor, nu a „savarsit” inca vreo nazbatie la aniversarea sa, insa sunt pregatita pentru ce urmeaza:D
    Baiatul, insa…e un „izvor” de intamplari amuzante!Astfel, la aniversarea a trei anisori, a umplut pantofii invitatiilor cu pufuleti! A spus ca a vrut sa le faca o „sulpliza”!

  9. Irina Andreea spune:

    cea mai haioasa intamplare a fost atunci cand fetita mea s-a murdarit din cap pana in picioare de tort
    fb:irina andreea
    share concurs:https://www.facebook.com/irina.andreea.94/posts/578266055548699
    share sponsor:https://www.facebook.com/irina.andreea.94/posts/578266115548693
    email:irina_lia@yahoo.com
    email prietena:procaalina@yahoo.com

  10. Lungu Valeria Roxana spune:

    Cea mai haioasa intamplare a fost cand a implinit varsta de 3 ani. Atunci erau ff multi copilasi, admosfera ff placuta dar la un moment dat a disparut sarbatoritul. L-am cautat peste tot si unde credeti ca ra : isi savura tortul :), iar ceilalti copilasi deabia asteptau sa il taiem

  11. Cristina Popescu spune:

    Buna,
    FB: Popescu Cristina
    Share pagina sponsor: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10200541531600314
    Share concurs: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10200541533440360
    Abonare prieten: popescu.petrea@yahoo.com
    Cea mai haioasa intamplare de la aniversarea lui Andrei a fost cand a tot vrut sa sufle in lumanari cam 30 de minue. Dupa ce le sufla, se uita la noi si ne spunea sa le reaprindem. La fel am patyit si cu baiatul cel mic. Cred ca tuturor copiiilor le place sa sufle in lumanari de sute de ori, si poi sa manance crema sau frisca cu degetelele.

  12. Adriana Elena Stanescu spune:

    FB: Adriana Elena Stanescu
    abonare: adriana.s.stanescu@gmail.com + serenika_b@yahoo.com
    share page: https://www.facebook.com/KloraneBebeRomania#!/adrianas18/posts/10201554319040638
    share link: https://www.facebook.com/KloraneBebeRomania#!/adrianas18/posts/10201554320040663
    Cea mai amuzanta amintire de la ziua fetitei mele este de la aniversarea ei de 3 anisori, pe care i-am facut-o la McDonalds iar la momentul servirii tortului. Noi, parintii stateam afara la terasa si era o angajata care avea grija de ei. I-am cantat La multi ani! am facut poze si apoi am iesit ca sa ii lasam sa se joace si sa manance tort. In cinci minute, cand am intrat sa ii vedem toti copilasii erau murdari din cap pana-n picioare de tort!

  13. MARY ANTON spune:

    fb:Mary Anton
    share sponsor:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/430524753729685
    share concurs:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/430524807063013
    abonata:marylena4you@yahoo.com, o prietena, budadana@yahoo.com
    O intamplare haioasa de la ziua baietelului meu cand a facut 4 ani si eram la mare si i-am spus ca seara mergem la cofetarie sa mancam prajituri , eram dimineata pe plaja si i-a ramas in gand cuvantul prajituri si a inceput sa construiasca la nisip cu formele „prajituri” a venit si mi-a zis sa mancam prajituri de nisip, a fost tare intamplarea.

  14. BRANESCU MARIANA spune:

    CEA MAI HAIOASA INTAMPLARE DE LA ANIVERSAREA FIULUI MEU LA 2 ANI,ADICA ANUL ACESTA,A FOST CAND A BAGAT DEGETELE IN FRISCA DE PE TORT SI A LUAT FRISCA SI SA DAT CU EA PE PAR,MASINDU-SI CAPUL,EL CREDEA CA ESTE SPUMA DE PAR,CA DOAR A VAZUT LA NOI CA NE DAM PARUL CU SPUMA,ERA HAIOS SI FERICIT

  15. Mariana Toba spune:

    cea mai amuzanta intamplare de pana acum a fost la aniversarea de 3luni cand bebelusa a „chitait” fara sa-si dea seama ceva care semana cu mama.a fost amuzant pentru ca eu m-am bucurat tare si ea s-a mirat si a ramas blocata nestiind de ce ma manifestam cum o faceam 🙂

  16. Ivan Janeta spune:

    FB:Janeta Janet
    Share pagina:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/247104358747473
    Share concurs:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/247104742080768
    Abonata :janeta_20072001@yahoo.com
    Am recomandat prietenei mele Mary Anton
    Cea mai haioasa intamplare a fost la varsta de 3 ani cand mi-a spus mami eu sunt fetita mare acum eu merg la servici la seful tau si tu ai sa mergi la gradi .

  17. draghita melinda spune:

    Draghita Melinda, abonata cu e-mail cc_melinda@yahoo.com
    abonata prietena gherghelym@yahoo.com
    share concurs https://www.facebook.com/#!/cc.melinda/posts/526161134117685
    share pagina https://www.facebook.com/#!/cc.melinda/posts/526161060784359
    raspuns intrebare: de ziua lui de nume (prima) de sf vasile l-am sarbatorit pt prima data,avea 2saptamani,era atat de mititel..la un moment dat a adormit in bratele soacrei,iar cand sa trezit asa urat sa uitat la ea,ca si cum „ce cauta asta aici,inca n-a pelcat?” am ras cu totii caci si copilul o considera urata,chiar daca nu stia sa vorbeasca. acum ne pregatim sa sarbatorim 1an (mai avem un pic)

  18. nichita cristina spune:

    cea mai haioasa intamplare de la aniversarea nepotelului meu a fost cand avea un an si i-am facut un super tort.Cand nu am fost atenti bebelul ghici ce a facut? A cazut cu totul pe tort si s-a umplut de frisca :))
    FB: crystyna nichita
    share concurs: https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/423357581106282
    share pagina: https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/423359624439411
    email: inncristina@gmail.com

  19. Fb:Ileana Dumitrescu
    Share:https://www.facebook.com/ileana.dumitrescu/posts/554082257973756
    E-mail:yle_shakyryta89@yahoo.com si orbulescu.areta@yahoo.ro(prietena mea)
    Raspuns intrebare:Cea mai haioasa intamplare de la aniversarea fiului meu este cand a implinit 2 anisori,in mare agitatie,baloane,multi copii si muzica,Raul(fiul meu) sa strecurat printre noi,si s-a dus la frigider,si a tras de tort,si…l-a rasturnat pe jos :))))),apoi tot el,a venit si mi-a adus matura si farasul,ca sa curat

  20. Geta Alexiu spune:

    FB: Geta Alexiu
    share pagina sponsor: http://www.facebook.com/geta.alexiu/posts/577592812279520
    share concurs: https://www.facebook.com/geta.alexiu/posts/577592675612867
    sunt abonata a blogului; e-mail prietena: jecu_c@yahoo.com
    La aniversarea de 2 ani a fetitei mele i-am facut un tort in forma de buburuza pentru ca fetita mea iubea tare mult buburuzele. Cand am vrut sa-l taiem, a inceput sa planga pentru ca nu-si dorea sa-i distrugem buburuza. A fost foarte greu s-o convingem si sa impartim cate o felie de tort musafirilor!

  21. aron cristian constantin spune:

    https://www.facebook.com/KloraneBebeRomania?ref=nf https://cristinatacaciu.wordpress.com/2013/08/12/concurs-klorane-bebe/ cea mai hazlie a fost cand la varsta de 3 ani a fetitei am facut ziua la un spatiu de joaca si invitatiile sau gresit noi mergand intr-o locatie iar ceilalti invitati in alta si dupa asteptari de 20 minute sunand invitatii am aflat misterul lipsei lor de la petrecere si dupa reorganizare de 30 minute ne-am distrat iar acum ne amintim cu drag de incurcatura si ne distram copios
    fb. aron cristian constantin abonat eu si elena patricia

  22. Bianca Roxana Anitei spune:

    share pagina https://www.facebook.com/bianca.roxana/posts/575110149212638
    share concurs https://www.facebook.com/bianca.roxana/posts/575110219212631
    fb bianca roxana anitei, prietena ghelase mihaela
    Cea mai haioasa intamplare de la ziua celui mic a fost chiar in primul lui an de viata. Pe langa faptul ca l-am lasat acasa cu soacra si l-am gasit tuns chel, de era sa mor de inima cand l-am vazut, fix cu o zi inainte de ziua lui,mi l-a scapat in niste tufisuri si l-a ciupit un paianjen cred, pe fata. Acum rad si imi voi aminti toata viata ca la 1 an, copilul meu frumos arata ca un dalmatian, insa atunci stiu ca eram foc si para.

  23. Aghinitei maria spune:

    Cand a vazut prima oara o cutie de compot de ananas : plata cu banda rosie si fructul galben cu frunzele verzi in contrast, desi nu spuse-se nici un cuvant a rostit :dei ,dei si de atunci tot asa spune si noi tot dei si dei.. HI, HI, HI

  24. Angela Papadopoulos spune:

    O intamplare tare haioasa a fost la implinirea celor 2 anisori ( acum avem 3 anisori):))) Ii serbam ziua acasa,locuim la curte si aveam multi invitati …dupa ce am servit tortul la toti invitatii ,a mai ramas ceva din tortulet si l-am pus pe masa din bucatarie.Julia s-a furisat, hop pe tamburel si a ajuns la tooort :))) Si-a bagat manutele in tort si a bagat in gentile doamnelor cate un pumn de tort. Petrecerea avea loc pe terasa din curte iar doamnele isi lasasera gentile in casa …asa ca Julia si-a facut de treaba. Doamnele au avut o surpriza tare dulce si de neuitat :))))

  25. Fb: Dinu Florina
    Like si share pagina: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/497936306961168
    Share concurs: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/497936370294495
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com
    E-mail prietena: roxanaasimionesei@yahoo.com
    Raspuns: Cand baietelul meu a implinit varsta de 2 ani i-am cumparat un tort foarte frumos cu Mickey Mouse, personajul lui preferat. Toate bune si frumoase pana cand a venit momentul tortului….I-am spus sa sufle in lumanarica si in loc sa sufle in ea a bagat mainile in tort…L-a facut praf…dar tot a fost gustos. 🙂

  26. Nadia-Alina Candrea spune:

    Buna!
    fb: nadia alina candrea
    share sponsor:https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/652169711469708
    share concurs: https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/652169381469741
    abonata: new_nadiabios@yahoo.com
    Abonata prietena mea, biarox84@yahoo.it
    Bebita mea abia a implinit un anisor si cred ca partea haioasa a petrecerii a fost insasi „taierea motzului”care se practica la aceasta varsta !In plus ne-am amuzat la ce a ales fetita de pe tavita cu daruri, verigheta, o bratara si respectiv un ruj, dovada clara de cochetarie pe mai tarziu!

  27. Nicoleta spune:

    like;nicoleta ciocoiu
    share :https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/404273259679443
    mail :ciocoiunicoleta70@yahoo.com invit pe nicoleta agache
    majoritatea a fost amuzante dar cea mai amuzanta a fost cand ficamea in loc sa sufle in tort ea a luat de a gustat tortul mai inati si apoi a suflat .

  28. Ladunca Ionelia spune:

    Cea mai amuzanta intamplare?!! Tinand cont ca avem doar trei aniversari la activ, iar cea mai proaspata a fost ieri…tot ieri a fost si cea mai amuzanta…Noi locuim la curte, am chemat mai multi copii..am petrecut pana din cand din senin s-a iscat o ploaie…al meu nazdravan, profitand de faptul ca e sarbatorit..a plonjat cu mare chef in baltutele nou formate..a dansat prin ploaie..pana cand a cazut…imaginati-va cum era numai noroi pe fata, pe haine…ne-am amuzat teribil…..iar replica lui a fost dementiala…aoleu…m-am murdarit..da ma spala ploaia!


    abonata – oanaliaolaru@yahoo.com
    prietena – dragomiroiu.elena@yahoo.com

  29. coman ramona spune:

    Cea mai haioasa intamplare a fost cand puiul meu a implinit un anisror si s-a facut tot cu frisca si se uita fara sa inteleaga ce ii se intampla:)

    abonata ramo_coman21@yahoo.com

  30. irina spune:

    fb: irina olteanu
    share sponsor: https://www.facebook.com/irina.olteanu.94/posts/3292021115390
    share concurs: https://www.facebook.com/irina.olteanu.94/posts/3292021395397
    abonata: irina_olteanu2000@yahoo.com
    prietena: veloce_2004@yahoo.com
    Anul acesta aniversarea s-a nimerit intr-o zi destul de friguroasa. Afara ninsese si era chiar ger. Locul de joaca unde urma sa aiba loc petrecerea era amplasat afara, chiar la indemana vicistitudinilor vremii, prin urmare se impunea incalzirea sa riguroasa. Evident, prealabila. Spre surprinderea mea insa, cand ne-am prezentat la locul faptei organizatorii au considerat ca, din cauza vremii si a faptului ca era zi lucratoare, nu ne vom mai prezenta. Se pare ca exista foarte multe persoane care decid sa contramandeze fara a-i anunta. N-a fost insa si cazul nostru, prin urmare am fost nevoiti sa stam cu hainele de afara pe noi clantanind din dinti. Parintii, caci copiii s-au luat cu joaca si s-au incalzit rapid. Din fericire.

    • aniversare n-a fost decat una pana acum,a implinit un anisor pe 31 iulie..tortul l-am taiat in varful muntelui,la ranca..parca stiind ca e ceva special si numai pentru ea,ne-a urmarit foarte atenta cum pregatim tot..apoi i-am aprins lumanarea si ii explicam-sperand sa inteleaga-cum sa sufle in ea…fara sa stea pe ganduri a insfacat lumanarea din mijlocul tortului pe care,normal,a stins-o cu mana!a usturat-o putin cred ca de ciuda imediat a si muscat o gura de ceara…ceea ce l-a facut pe tati si mai mandru:LEOAICA TATII!
      E-MAIL:alessia_ady@yahoo.com e-mail prietena:vasilevasy60@yahoo.com

  31. Gogoci Ramona Liana spune:

    FB Ramona Liana Gogoci
    ramostini@yahoo.com
    Gogocel nu are inca 1 anisor, dar cand a implinit 11 luni, l-a luat sotul meu sa se joace in fata in masina la volan, cu masina stationand bineinteles, si baiatul meu in cateva minute a luat si telefonul mobil si cu o mana „sofa „si cu cealalta „vorbea: la telefon.

  32. Lucica Lazar spune:

    FB. Lucica Lazar
    Share concurs. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/411277915659121
    Share pagina. https://www.facebook.com/lucica.lazar/posts/411277662325813
    E-mail. lazarlucy@yahoo.es
    E-mail prietena. dorofteelisabet@yahoo.com
    Am sa povestesc o intamplare cu nepotelul meu,pentru el as vrea premiul,cand i-am serbat onomastica la 1 an dupa ce am suflat in tort a bagat manuta si s-a uns cu tort pe fata…dupa aceea radea 🙂
    In urma cu 1 luna a fost ziua socrului meu cand am aprins lumanarile si vroiam sa-i cantam am vazut ca nepotelul meu facea cruce si canta asa cum putea el,se credea la biserica cand lua Sfanta Impartasanie 🙂 Atunci am inceput sa radem toti…
    Multumim pentru concurs! :-*

  33. Mary Maryanne spune:

    share pagina https://www.facebook.com/mary.mari.39589/posts/418723954913116
    share concurs https://www.facebook.com/mary.mari.39589/posts/418724034913108
    abonata
    nu pot uita momentele de rasete si plansete cand copilul meu a fost „udat” bine de catelusul nostru in joaca lor inocenta…….ne-a cam luat-o inainte micul nostru „prieten” cand nici macar nu ne astepam….

  34. muresan gabriela spune:

    cand a implinit 4 anisori si a venit tortul a strigat in gura mare ca el vrea sa faca 40 de ani, fiindca a auzit ca atunci e cu adevarat barbat….

  35. Dragomiroiu Elena spune:

    Cea mai haioasa intamplare de la aniversarea ,, ghindutei noastre,, a fost anul trecut cand fiul nostru a implinit varsta de doi ani! Am organizat o petrecere pentru ,, ghindi,, la care au paricipat mai multi copii dar si parinti…A fost totul perfect, am dansat cu ei, ne-am jucat, ne-am zbentuit pana cand…alungati din curte de o ploaie spontana am bagat prichindeii in casa cu jucariile..Noi, parintii..am ramas pe terasa si din cand in cand mai aruncam cate o privire la ei…Prichindeii s-au jucat frumos, noi am mai stat la un pahar de vorba ..pana cand la un moment dat…,,ghindi,, si un prieten de al lui…ies afara negri…..mai exact pe mana lor a ajuns crema de pantofi…nu puteti sa va imaginati cum erau …am ramas muti dar in acelasi timp am ras cu lacrimi cand i-am vazut….Numai ca problema nu era asta…pereti din casa erau si ei ,,cremuiti,, ….A fost distractiv pe moment…….insa si a doua zi cand am frecat peretii si tot nu am reusit sa le scot o fata nu a mai fost asa distractiv…Am frecat peretii pana am ajuns la glet …si tot a trebuit sa varuiesc…A fost un moment unic…distractiv…si en amintim cu drag si in hohote de ras de aniversarea aceea. Peste 12 zile urmeaza cea pentru 3 ani…revenim cu peripetiile. Va pupam!

  36. Borisika spune:

    Cea mai haioasa intamplare a fost cu nepotelul meu Luca, cand a prins pisicutza, pe care o striga prin curte”pitica, pitica” si o tinea de urechiuse:))

  37. Buna,
    FB : Adriana Camelia Andarsescu Scrieciu
    Share pagina : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/536508399750806
    Share concurs : https://www.facebook.com/andrasescu.camelia/posts/536508309750815
    Email abonare : andrasescu.camelia@gmail.com
    Email prieten : aady@wowmail.com
    Fetita mea este destul de mica dar stie ce vrea: anul acesta a fost marcata de personajele din Caars asa ca am incercat sa-i facem ca tema de ziua ei tortul cu Fulger McQueen. Nu am gasit un model satisfacator asa ca am ales sa-l facem pe Bucsa. Dar pentru ca preferatul a fost Fulger, am gasit o masina superba cu telecomnda pe care am comandat-o. Fata ei cand a vazut despre ce este vorba a facut toti banii si chiar daca nu a fost o intamplare cu „dezastre” pentru noi a fost extrem de amuzanta!
    Multumesc.

Lasă un răspuns

