Marea revenire sau de ce nu e bine sa renunti la hobby-urile tale

Daca mi-ar fi zis cineva acu 3 ani ca voi trece printr-un hiatus de aproape 9 luni cu blogul , nu l-as fi crezut.Totusi 9 luni este o perioada mult prea lunga , se pot intampla multe in 9 luni…. Nu va ganditi la nebunii, n-a venit pe lume nici bebe , nici nu m-am mutat in alta emisfera si mi-am schimbat identitatea 🙂 Am trecut totusi prin niste provocari majore, una din ele fiind noul loc de munca la care merg din ianuarie si care imi mananca majoritatea timpului.O alta e ca m-am mutat singurica (defapt acum am roommate).Sa nu uitam de piticul numit depresie ce  m-a tinut si el departe  de hobby-urile care inainte imi faceau viata mai frumoasa. Cu toate astea am simtit nevoia sa revin pe blog de multe ori in aceste 9 luni pt ca pt aproape 3 ani mi-a facut o placere enorma sa scriu si sa impartesc cu voi una, alta.

Nu ma mai lungesc cu vorba sa nu va plictisesc 🙂 Postarea de revenire nu e o recenzie, nu e un concurs, e doar o relatare a concediului petrecut in Belgia si Olanda. A fost de vis! Cred ca mi-a dat impulsul sa incep sa scriu iar despre lucruri frumoase,care ma incanta.

belAm stat o saptamana in satucul numit Vorselaar.Satuc care dispune de Carrefour Market,sala de sport , vreo cateva frizerii si un castel medieval.Mi s-a parut foarte tare!

 

Apoi am vizitat de 2 ori orasul-port Antwerp, un important centru european unde gasesti toate rasele si etniile de pe pamant.Foarte pitoresc,colorat,modern,cosmopolit.Am vizitat si portul si muzeul Red Star Line ( ambarcatiunile cu care au plecat spre Statele Unite ale Americii peste imigranti din toata lumea la inceputul secolului 20. Chiar si peste 600 de romani au plecat atunci cu aceste ambarcatiuni.Am dat o tura si prin orasul universitar Gent , mult mai relaxat ca Antwerp dar la fel de pitoresc si de interesant.Va las cele mai reusite poze.

a

aa

 aaa

 

aaaaa

aaaaaa

Am ramas placut impresionata de arhitectura oraselor (cum altfel?) , de cat de calmi si relaxati sunt oamenii, atat localnicii cat si turistii.Sunt preocupati mai mult de reciclare decat de ce face vecinul cu vecina.Da, intr-adevar, sunt mai distanti si mai rezervati fata de romani ,dar cred ca aspectul asta le aduce mai mult beneficii decat dezavantaje.Totusi trebuie sa recunosc ca idealul meu ar fi o combinatie intre pragmatismul natiilor nordice si pasiunea latinilor 🙂

In final va las cu o fotografie de la mare din Olanda si cu promisiunea ca revin cu recenzii si concursuri cat pot de repede 🙂

mare2

 

//

17 gânduri despre „Marea revenire sau de ce nu e bine sa renunti la hobby-urile tale

  1. Laura M spune:

    Vreau si eu in Belgia ❤
    Welcome back!

  2. Geanina S. spune:

    Nu-i bine sa renunti la ce-ti place ,iar la a calatori …niciodata.

  3. Loredana spune:

    Bine ai revenit !!!!! Te asteptam. 🙂 Ai postat fotografii superbe, nici nu pot sa ma gandesc cat de frumos era in realitate. Sa-ti fie de bine!

    • Multumesc Loredana, mereu pot conta ca esti aici hehe :* Am si maimulte fotografii,eu nici n-am simtit nevoia sa fiu prezenta in ele .Oricum merita vizitate,data viitoare am in vizor Bruxelles si Amsterdam.

  4. Geta Alexiu spune:

    ce frumos!

  5. Pintilie Lorena Mihaela spune:

    Bine ca ai revenit. Eu chiar ma gandeam de ce nu mai apari 🙂 Foarte frumoasa vacanta, am vizitat putin Olanda -Amsterdam si mi-a placut ce am vazut.

  6. Stefania Petcu spune:

    ce ma bucur ca esti din nou aici:)

  7. Raluca L.C. spune:

    Asa m-am bucurat cand am vazut pe mail titlul „Marea revenire”! Bine ai revenit Cristina! De abia astept sa citesc noi articole pe blog. Si eu am fost in Gent acum cativa ani si am ramas placut impresionata de tot ceea ce am vazut acolo.
    Te pup!

  8. printesazabib spune:

    Bine ai revenit :*
    Frumoasa experiena cu calatoria ❤
    Castelul e superb ❤
    asteptam alte poze :*

  9. Katyna spune:

    Bine ai revenit, Cristina!
    Stiu cum e sa stai departe de blog, asa ca imi imaginez ca ti-a fost dor de activitatea in online!
    Spor la scris!

Lasă un comentariu