Castigatoarele concursurilor de pana acum

Imi cer scuze dar nu am reusit sa aleg castigatoarele concursurilor care au „expirat” recent 😀
Si ca sa nu mai lungim povestea, iata pe cine iubeste random:
  • Concurs I Love Cosmetics : Anca Gabriela,Doina Palade,Alexandra Carlea
  • Concurs Dr. Soleil: Nicoleta Popa
  • Concurs Ivatherm: Mariana Buruiana ( premiul ales prin random.org si premiul pt cel mai constructiv raspuns merge la Loredana , care mi-a demonstrat , nu odata, cat de bine se documenteaza cand vine vorba de ingrijirea corecta a tenului.Iata si un paragraf din comentariul ei : „Noutatile mele au fost AHA 10% si BHA 2% gel. Mi-am dat ragaz sa le incerc si bine am facut. Rutina mea de vara suna cam asa:1. Protectie solara SPS 50+ care trebuie utilizata negresit, cu atat mai mult ca am folosit exfolianti. Asa ca am aplicat din belsug crema pe fata chiar daca placerea mea in anii trecuti, era sa intind putina de tot pe toata fata (sa nu lucesc prea tare). Greseala! Am citit si la tine ca trebuie aplicata o cantitate mai mare pentru ca protectia sa fie eficienta. Plus ca, un SPF mai mare protejeaza mai mult timp. Iar eu sigur nu-mi sterg machiajul la jumatatea zilei (daca-l am) sa aplic crema solara din nou. Cu toate astea NU m-am expus la ore de varf;”
Felicitari!Aveti la dispozitie 48 de ore sa imi trimiteti datele complete inclusiv nr de telefon , pt ca premiile ajung prin curier.
Bafta pt restul participantelor si fiti pe faza, va asteapta si alte concursuri frumoase, soon  🙂

21 de gânduri despre „Castigatoarele concursurilor de pana acum

  1. Geta Alexiu spune:

    felicitari!

  2. manolescu ana angela spune:

    felicitari tuturor

  3. Lucica Lazar spune:

    Felicitari norocoaselor! 🙂

  4. Cîrlea Alexandra spune:

    Multumesc!
    Felicitari, fetelor!
    Nu gasesc adresa ta de e-mail
    Adresa mea de e-mail: ppainter8@gmail.com

  5. Palade Doina spune:

    Multumesc frumos pentru premiu! Trimit datele imediat!

  6. felicitari castigatoarelor

  7. Mihai Paula spune:

    Sper sa castig si eu, macar odata. Astept si alte concursuri.
    O seara buna.

  8. filigeanu marius daniel spune:

    felicitari

  9. Popa Nicoleta spune:

    Multumesc pentru premiu…..trimit acum mail cu datele :*

  10. Monika Erzsebet spune:

    Felicitari!

  11. Anca Gabriela spune:

    OH,am castigatttt:X:X:X sper sa nu fie prea tarziu:( am fost plecata si nu am avut net abia acum am ajuns acasa.Mai pot trimite acum datele?

  12. Cîrlea Alexandra spune:

    vreau sa stergi, te rog frumos, Multumesc!

    • imi cer scuze, se pare ca am dat accept tuturor comentariilor chiar daca intentionam sa nu il public pe al tau.altadata te rog fii si tu mai atenta si nu lasa datele personale in vazul lumii , din motive de sigurata bineinteles

  13. Maria Buruiana spune:

    Astazi am primit premiul de care sunt foarte incantata! Va multumesc !

  14. Anca Gabriela spune:

    Multumesc mult pentru premiu! Astazi a sosit untul meu de corp :X l`am si desfacut. Sincer, iti vine sa il mananci! Iti multumesc mult! Miroase superb, iti vine sa il mananci!

Lasă un comentariu