Review Senia Soap Cosmetics

Afara e frig, se face ca ninge, eu de abia astept sa vina primavara. Ma delectez cu un pachetel frumos de la Senia Soap,acesta contine un scrub de corp cu lavanda, un sapun hidratant cu lavanda si un unt de corp „Tropical Dream” ( numele imi mai alina dorul de mare si cald haha).Detaliile „tehnice” le gasiti daca accesati linkurile de mai sus .

senia

Iata parerea mea despre scrubul de corp:

  • scrub

  • Daca nu ati mai folosit un abraziv pt corp (scrub) natural, atunci va pot spune ca acesta este compus din sare de mare intr-o baza semi-uleioasa,avand ca parfum esenta de lavanda (plus planta in sine, pt efect zic eu )
  • Un scrub de corp e indicat sa fie folosit cam o data pe saptamana.Favorizeaza epilatul mai usor deoarece elimina celulele moarte si „deschide” porii
  • Cel mai important mi se pare faptul ca pielea ramane destul de hidratata dupa datorita uleiului de migdale dulci din compozitie . Nu ramane pielea uleioasa, ci doar hidratata asa ca dupa ce iesiti de la dus, puteti sa va stergeti cu prosopul cum o faceti de obicei
  • Pielea este „reinnoita”, mult mai catifelata si usor parfumata a lavanda ( delicios!) dar atentie! nu exagerati : e nevoie de o cantitate mica, de miscari usoare,circulare etc
  • Din partea mea, scrubul primeste nota 10, chiar daca la final,trebuie sa limpezesc cada de 2 ori 😀

Iata parerea mea despre untul de corp „Tropical Dream” :

unt

  • Cat de mult iubesc eu aceste ingrediente : Ulei de migdale dulci presat la rece organic, unt de shea nerafinat organic .unt de cacao organic.Sunt motivele pt care am ales acest unt de corp si nu regret.
  • L-am folosit si pe corp si pe fata si pe par si pe maini,e chiar multifunctional.
  • Are consistenta pufoasa si la contactul cu pielea se topeste,transformandu-se in ulei.Un masaj obisnuit il face sa se absoarba relativ rapid.
  • Cel mai indicat este sa fie folosit imediat dupa baie, deoarece atunci porii „se deschid” si untul se absoarbe mai repede si mai adanc in piele.
  • Este potrivit pentru toate tipurile de piele, in mod special pentru pielea uscata. Cred ca oricare din unturile si uleiurile vegetale Senia pot fi folosite si pe bebelusi si copii , atata vreme cat nu exista o alergie la nuci.
  • Din partea mea untul primeste nota 10 , e de-a dreptul dreamy 🙂

Sapunul nu am apucat inca sa il folosesc ,dar miroase a lavanda adevarata , e deosebit si sunt aproape sigura ca e si ft hidratant.Voi ce parere aveti despre produsele Senia? Va dau un pont: documentati-va bine despre ce efecte au unturile si uleiurile naturale deoarece va asteapta un concurs….avand ca premiu setul din imagine :

Relaxing-Aromatherapy-Gift-Set-600x600

5 gânduri despre „Review Senia Soap Cosmetics

  1. Dya spune:

    Arata delicios produsele…in special scrubul de corp 🙂 Asta da rasfatare :p

  2. Jade spune:

    Arata bine produsele, cred ca fac un cadou frumos pentru orice persoana careia ii place sa se rasfete

  3. Macy spune:

    Ce dragute sunt borcanasele si au niste culori dragute 🙂

  4. lorenamarchis spune:

    Untul acela m-a cucerit ❤

  5. Cossa spune:

    Par foarte interesante ambele produse! Ca sa nu mai zic de scrub…. Chiar l-as incerca fara frica. sunt convins aca lavanda imi va popula baia cu cea mai frumoasa mireasma ❤ Iar untu lde corp l-as incerca si eu pe par, tare as vrea sa vad ce efect are.

Lasă un comentariu